אודות

ראשי  אודות

עדי אלאלוף קרמר

נשואה ואמא לשני בנים ובת.

בעלת תואר B.Ed לחינוך בהתמחות לגיל הרך.

בעלת תעודת הוראה כגננת ומורה לכיתות א-ב. עבדה כגננת במשך 7 שנים.

אשת חינוך, יזמית, עוסקת בפיתוח משחקים לילדים בעלי ערך מוסף, כותבת ומפתחת תוכניות עבודה לגן, עורכת סדנאות בנושא חינוך להורים וגננות ומייעצת לגננות באופן פרטני.

 

מקימת ומנהלת הקבוצות בפייסבוק:

ארגז כלים להורה

מטרת הקבוצה היא לתת רעיונות לפעילויות כיפיות עם הילדים: פעילויות יצירה, פעילויות מקדמות למידה באופן חוויתי, פעילויות במוטוריקה עדינה וגסה ועוד.

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

 

ארגז כלים לגננת

קבוצה לגננות בלבד שמטרתה לתת כלים והדרכות לגננת במגוון רחב של נושאים.

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

עדי אלאלוף קרמר

על משחקי להורות דרך הילד

ל“להורות דרך הילד” משחקים חינוכיים, משפחתיים ולימודיים.

הקווים המנחים של המשחקים הם:

חיוך
הנאה
משחק טוב הוא משחק שהילד נהנה לשחק בו.
לֵב
התאמה לילד

בפיתוח כל משחק חשבנו על הכל- עד הפרטים הקטנים ביותר.

נכנסנו לתוך הראש והלב של הילדים בתכנון המשחקים.

לכן:

• הוויזואליות של המשחקים רגועה וסיפורית.

• משך זמן המשחק תואם לגיל הילד.

• אין תחרות.

• ו… בכל המשחקים מלווה אותנו קינגי, קנגורו חמוד    

ומתוק, שהילדים ישר מתחברים אליו. 

חותמת
קבלת ערך מוסף
חשוב לנו שלכל משחק יהיה ערך מוסף בולט ומשמעותי.
משפחה עם ילד
יד ביד עם ההורה

בפיתוח המשחקים חשבנו גם על הצרכים של ההורים. לכן, המשחקים נותנים מענה לצרכים ולקשיים שיש להורים מול הילדים, ומעניקים פתרונות בדרך של משחק והנאה.

 
המשחקים פותחו באהבה רבה מתוך רצון להעניק לכם משחקים איכותיים עם ערך מוסף.
קנגורו עם קנגורו קטן

על "מתוכננת"- תוכניות עבודה לגננות

כגננת הייתי מתכננת, עובדת וחושבת כל יום עד השעות הקטנות של הלילה.

לא היה לי זמן לכלום.

לא למשפחה, לא לבית, ובטח לא לעצמי.

גם בשבתות במקום לטייל ולנוח הייתי יושבת מול המחשב בבניית תוכניות עבודה ותכנוני שבוע.

לא רציתי להתפשר על איכות העבודה שלי בגן, אבל יחד עם זאת גם לא רציתי לוותר על הזמן שלי עם המשפחה שלי.

הרגשתי עומס, לחץ ותסכול.

 

זה מה שהוביל אותי לפתח את “מתוכננת”- תוכניות עבודה לגן. אני רוצה לעזור לכן להספיק הכל, ליהנות מרוגע וזמן פנוי- מבלי לוותר על האיכות.
 
התוכניות עבודה מושתתות על ה”אני מאמין” שלי: למידה חוויתית, התאמה לילד וביצוע פשוט עבור הגננת.
 
הדרך למקצועיות לא חייבת להיות קשה ומתישה כמו הדרך שאני עברתי.
אני בטוחה שהדרך יכולה להיות פשוטה ונעימה יותר באמצעות “מתוכננת”.
 
עדי
מונוגרמה
עדי אלאלוף קרמר